Κυριακή 24 Μαΐου 2020

Πάνος Κεμπάμπηςπρος τους Εργαζόμενους του Δήμου:" Σκοπός μου δεν είναι να σας τρομάξω αλλά να δουλέψετε για την Πάρο".


   Απάντηση του Πάνου Κεμπάμπη προς το Σύλλογο Εργαζομένων του Δήμου μας.


Προς το ΔΣ του ΣΕΟΤΑΠΑ

Έως τώρα δεν έχετε καταλάβει ή δε θέλετε να καταλάβετε, ότι εγώ ο Πάνος Κεμπάμπης δεν είμαι πολιτικός και πόσο μάλλον άρχοντας. Συμφωνώ με το «αδαής αλλά όπως έχει πει ο κ. Ροκονίδας στα 60 μου ανακάλυψα το Δήμο, έτσι τώρα μαθαίνω. Άρχισα τώρα γιατί αγανάκτησα με την αδιαφορία του δήμου για την Παροικιά, τόσα χρόνια με τη διαχείριση από πολιτικούς άρχοντες ενημερωμένους και όχι αδαείς, με εμπειρία έως 25 χρόνια.

Εγώ δεν έταξα, δεν υποσχέθηκα, δεν έβγαλα ξύλινους λόγους δε ζήτησα ψήφο από κανένα και όμως, ο κόσμος της Πάρου με ψήφισε και με εξέλεξε στη σειρά που βγήκα, και ακόμη δεν έχετε καταλάβει γιατί. Με εξέλεξε για να είμαι η φωνή του, όχι πολιτική, ξύλινη, μπερδεμένη, αλλά απλή σαν τη δικιά του. Κυκλοφορώ στο νησί και συζητώ ακούω βλέπω και θα απογοήτευα αυτούς που με ψήφισαν εάν δεν μίλαγα, εάν έκανα γάργαρα όπως άλλοι. Λέω τα αυτονόητα στο δημοτικό συμβούλιο, μπροστά στις κάμερες και στα μικρόφωνα και όχι από πίσω. Ενοχλήστε;



Όπως είχα πει στη συνέλευση Παροικιάς που κάλεσε η κοινότητα τον Σεπτέμβρη στον Αρχίλοχο, ένας λόγος μη επίλυσης των προβλημάτων, είναι και η αδιαφορία, η άρνηση μέχρι και υπονόμευση από μερίδα δημοτικών υπάλληλων, όχι όλοι και οι ίδιοι οι υπάλληλοι ξέρουν ποιοι είναι.

Μπερδεύεστε και λέτε ότι είμαι πολιτικός προϊστάμενος -διπλό σφάλμα- των υπηρεσιών που κατηγορώ. Είμαι προϊστάμενος στο τμήμα υγείας με στάνταρ εργασία, από υπουργείο υγείας, υγειονομική περιφέρεια, υγιείς πόλεις, τμήμα υπερστελεχωμένο, σε αντίθεση με άλλα τμήματα όπως τεχνική και οικονομική υπηρεσία, με πιο επίπονη και πολλαπλή σε όγκο εργασία απ’ ότι η υπηρεσία της οποίας προΐσταμαι και τυγχάνει να είναι το ΔΣ του ΣΕ0ΤΑΠΑ.

Λοιπόν ο σκοπός μου δεν είναι να σας τρομάξω αλλά να δουλέψετε για την Πάρο, αν όχι, αφήστε τουλάχιστον αυτούς που θέλουν να βοηθήσουν το νησί και από αλλότρια καθήκοντα τα οποία δεν είναι μόνο γραφεία, αλλά στο δρόμο, χτίζοντας, διορθώνοντας ηλεκτρολογικά προβλήματα, καθαρίζοντας και εξωτερικούς χώρους και όχι μόνο καθαρίστρια εσωτερικών χώρων. Άκουσον-άκουσον.

Αν λοιπόν δε θέλετε να μιλάω στο δημοτικό συμβούλιο, μπροστά σε κάμερες και σε μικρόφωνα, κάνετε ότι ζητάει ο κόσμος, η κοινότητα και εγώ σαν χωρικός της Παροικιάς.

Κεμπάμπης Πάνος

ΥΣ Αριστοφάνη Επάκτιε ψάχνουμε τεμπέλη. Είσαι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου