Παρασκευή 10 Απριλίου 2020

Ερασιτεχνισμός και προχειρότητα ή ανικανότητα;


Ερασιτεχνισμός και προχειρότητα ή ανικανότητα;


Σε συνέχεια προηγούμενης ανάρτησης μας για την αλγεινή εντύπωση που προξένησε  η συνεδρίαση του τελευταίου δημοτικού συμβουλίου, όπου η εικόνα που παρουσιάστηκε, δεν τιμά τον θεσμό κι αυτούς που τον εκπροσωπούν, όταν  ακατανόμαστες εκφράσεις ακούστηκαν εκατέρωθεν, επικράτησε ένταση αλλά και αμηχανία και δυσαρέσκεια  από  τους περισσότερους δημοτικούς συμβούλους  για τα επεισόδια.  Και όλα αυτά σε μια εποχή που οι πολίτες χρειάζονται τις αρχές ψύχραιμες, διαβασμένες και έτοιμες  με συνοχή να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων.

Ένα από τα ζητήματα που τέθηκαν , υπό μορφή ερώτησης από την αντιπολίτευση, δια του δημοτικού συμβούλου κου Χ. Γιουρτζίδη, ήταν το σοβαρότατο θέμα που προέκυψε πριν λίγες ημέρες με Δελτίο τύπου που κυκλοφόρησε  από το Δήμο Πάρου, με την υπογραφή του Προέδρου  της τουριστικής επιτροπής, κου Μικέ Λεοντή, το οποίο αφορούσε  την επόμενη ημέρα της κρίσης με το «αισιόδοξο  μήνυμα «We ready, YOU safe, ALL happy», το οποίο όμως κυκλοφόρησε σε εντελώς λάθος χρόνο και με ένα σύνθημα επιεικώς απαράδεκτο.

Το εν λόγω Δελτίο τύπου, προξένησε θύελλα αντιδράσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, από  όλους σχεδόν τους επαγγελματίες του τουρισμού του νησιού, δεδομένης της πολύ δύσκολης  και γεμάτης ανασφάλειας περιόδου που βιώνουμε, η οποία χρειάζεται πολύ λεπτούς και στοχευμένους χειρισμούς.  Είναι βέβαιο, ότι το δελτίο τύπου ήταν άκαιρο και σύμφωνα με την διεθνή αρθρογραφία, σε εντελώς λάθος βάση. Από αυτό το δημοσίευμα, εκτός από τις σοβαρές αντιδράσεις –ενστάσεις   που προκλήθηκαν  σε τοπικό επίπεδο, προέκυψαν και  απαξιωτικά δημοσιεύματα  από τοπικό τύπο αλλά και από πολύ  γνωστή εφημερίδα των Αθηνών.

Και ενώ ο Πρόεδρος της Τουριστικής επιτροπής  με ανακοίνωσή του, ουσιαστικά  «άδειασε» τους συνεργάτες του, υπονοώντας ότι το Δ.Τ.  αφορούσε τους επαγγελματίες του νησιού και «Ουδέποτε έγινε συζήτηση για νέα στρατηγική επικοινωνίας ή για καμπάνια, όπως αυτό έγινε αντιληπτό λανθασμένα από το μήνυμα “We , You , All ”».  Λίγες ημέρες αργότερα, ο Δήμαρχος Πάρου,  έδωσε συνέντευξη  στην εφημερίδα  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, υποστηρίζοντας  πλήρως  και προβάλλοντας  μάλιστα την νέα καμπάνια του Δήμου .

Με δεδομένα τα παραπάνω λοιπόν, ζητήθηκε στο πλαίσιο των ερωτήσεων πριν την συζήτηση των θεμάτων ημερήσιας διάταξης του δημοτικού συμβουλίου, από τον δήμαρχο, να σχολιάσει επί του θέματος.  Ο δήμαρχος, φανερά αμήχανος, προσπαθώντας να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα,  μίλησε για δύο διαφορετικά κείμενα που έφτασαν στα χέρια του και όπως είπε δεν κατάλαβε πώς έγιναν ένα κι πως τελικά δημοσιοποιήθηκε. Υπήρξε  δηλαδή παρεξήγηση  με το περιεχόμενο! Μετά την απάντηση αυτή του δημάρχου, ο κος Γιουρτζίδης μίλησε ευθέως για ερασιτεχνισμό της δημοτικής αρχής.

Εύλογα προκύπτουν τα ερωτήματα:

  1. Είναι δυνατόν να αντιμετωπίζονται τα θέματα της προβολής του νησιού με τέτοια προχειρότητα;

  2. Πως είναι δυνατόν ο δήμαρχος ενός νησιού σαν την Πάρο, του οποίου  κύρια πηγή εσόδων είναι ο Τουρισμός,  να αφήνει το νησί να διασύρεται μ' αυτόν τον τρόπο;

  3. Ποιος θα πάρει τελικά την ευθύνη, για την ζημιά που υπέστη το νησί;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου