Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2019

«Το κουράσανε το θέμα»




Γράφει ο Κώστας Αργουζής

Δεν είναι δική μου η φράση. Ειπώθηκε σε super market της Παροικιάς. 

Ένας συμπατριώτης μας γνωστός σε όλους μας για τη σοβαρότητά του, με πλησίασε και μου είπε: "Μου ζητήσατε κ. Κώστα, να ασχοληθώ στις πρόσφατες δημοτικές εκλογές και να θέσω υποψηφιότητα ως δημοτικός σύμβουλος. Σας το αρνήθηκα. Δεν σας κρύβω, ότι για ένα διάστημα ένοιωθα άσχημα, γιατί με την άρνησή μου, αρνήθηκα την προσφορά μου στον τόπο μου.

Όμως βλέποντας αυτό που συμβαίνει με τη στέγαση της κοινότητας Παροικιάς, κατέληξα στο συμπέρασμα, ότι έκανα καλά που σας αρνήθηκα.

Αν ένα τόσο απλό και εύκολο στη λύση του θέμα, που είναι η στέγαση της κοινότητας δεν έχει λυθεί ακόμα, ενώ πλησιάζουμε τους δύο μήνες θητείας, επειδή οι επικεφαλής των δύο παρατάξεων δεν μπορούν να συμφωνήσουν, βλέπετε να έχει μέλλον η Παροικιά;

Το κουράσανε το θέμα, κ. Κώστα, και στο φιλικό μου περιβάλλον δεν ακούγονται κολακευτικά σχόλια για καμιά από τις δύο δημοτικές παρατάξεις, γιατί αν ήθελαν και οι δύο να βρουν λύση θα την εύρισκαν αμέσως.

Σας επαναλαμβάνω: Εάν για ένα τόσο απλό και εύκολο στη λύση του θέμα, υπάρχει τέτοια δυστοκία, τι θα γίνει με τα μεγάλα και σοβαρά προβλήματα της Παροικιάς;

Την αρχική αισιοδοξία που είχα, ότι κάτι μπορεί να γίνει, τη διαδέχτηκε απογοήτευση».

Προσπάθησα να τον πείσω, ότι είναι νωρίς ακόμα για να βγάλει συμπεράσματα, αλλά δεν τα κατάφερα.

«Εσείς, οι παλιοί», μου αντείπε, «διαμορφωθήκατε σε άλλες καταστάσεις και αντέχετε. Δεν συμβαίνει το ίδιο με μας τους νέους. Εμείς ζητάμε άμεσες λύσεις για τα αυτονόητα και αυτό δεν το βλέπουμε».

Υ.Γ. Ο διάλογος είναι αυθεντικός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου